BLA BLA BLA

JUŻ NIEDŁUGO NOWA ODSŁONA: CIĄŻA PO CZESKU, CZESKIE CHYBY czyli CZEGO NIE MÓWIĆ W CZECHACH, JAK ŻYĆ NA CO LICZYĆ A NA CO NIE.

piątek, 29 marca 2013

29 TÝDEN TĚHOTENSTVI

     W czwartek całą trójką byliśmy na "przeglądzie".
Ponieważ wizyty mam teraz rzadziej, siostra, która wykonuje "przed-przegląd" (ważenie, mierzenie ciśnienia, pobór kwi i kontrola moczu) skomentowała, że myślała że zniknęłam ponieważ tak dawno mnie u niej
nie było :)

Stanowisko siostry, która zajmuje się "przed-przeglądami" :)

     Od razu umówiła się na dodatkowe badania krwi (będą sprawdzać m.in. żelazo) oraz zapowiedziała, że od następnego razu będziemy badać się już na kozetce (sprawdzanie co tam u Lokatora słychać).
      Potem już tylko czekanie aż mnie zawołają....w tej poczekalni czuje się dobrze bo nie ma tam specyficznego szpitalnego zapachu, jest kolorowo i wiszą obrazy-jak to mój mąż skomentował "rodem z krakowskiej bramy Floriańskiej" (Ci, którzy nigdy w Krakowie nie byli mogą się domyślać, że chodzi tu o sprzedawców-jakich wiele w turystycznych miastach-wystawiających obrazy wzdłuż miejskich murów obronnych). A mi się podoba....

Jeden z obrazów w poczekalni Polikliniki

Po badaniu kontrolnym pani doktor poprosiła "manžela" i zaczęło się podglądanie a nawet podsłuchiwanie.
Przez moment był puszczony dźwięk bijącego serca Lokatora.
Wyjaśniło się czemu ostatnio mi tak ciężko, że wszystko staje mi w gardle - jak to skomentowała lekarka "malý sedí jak na záchodě" czyli...siedzi jak na toalecie :) 
Malec ustawił się pionowo i na wszystko mi uciska. Mam nadzieję, że się obróci. Ma jeszcze sporo czasu...
     Poza tym mąż widząc buźkę małego zasłaniającego się ręką skomentował, że coś "długa ta ręka". Pani doktor początkowo nie zaskoczyła a po przełożeniu jej tego zdania, zrobiła wielkie oczy, uśmiechnęła się i powiedziała, że "nejsou velkě!". Po dokończonym badaniu, kiedy już sama wychodziłam w gabinetu uśmiechając się dodała " je to krásný chlapeček a ruce vypadají normalni" :)

Lica Małego - ręka ponad noskiem (nie śsie palca więc reka jest mniejsza:)

Wizyta odbyła się równo 29 tygodniu ciąży:

  •  moja waga 79 kg 
  • waga Małego 1,2 kg
  • szer. główki BPD - 7,91
  • długość kości udowej FL - 5,39
  • obwód brzucha AC - 23,63
  • swojego obwodu nie podam ...:)

1 komentarz: